Wilma Utterström, Ledamot

Hej! 

Jag heter Wilma och fyller 14 år i år. Jag går på Thorén framtid i sjuan. Jag bor tillsammans med min familj på Högstorp. På TRS har jag ridit sedan jag var 5-6 år och har alltså ridit nu i ca 8 år. Just nu rider jag på fredagar i en mixgrupp där vi hoppar och rider dressyr varannan vecka för Cristin. Jag är även trainee på tisdagar och rider varannan vecka min traineeridning på torsdagar. Trainee har jag varit i ca 3 år. Utöver de rider jag då och då mina kompisars hästar samt har jag ridit min systers häst!
 
Ridningen och stallet är det som jag gillar och gör mest. Men utöver ridningen gillar jag att vara med kompisar och att träna. När det är vinter och snö ölskar jag att vara uppe i fjällen och på sommaren att sola och bada.
 
Nu är det mitt andra år som jag sitter med i TUSS-styrelsen som ledamot. Jag har hand om Mini-TUSS även i år. Förra året var jag även med i lokal ponny dressyr och tävlade då Chuck på hemmaplan och på Öland. Utöver det har jag tävlat en hel del klubbtävlingar samt varit med i ridskolecuppen. 
 
Mina favorithästar på TRS är Chuck, Mallory och Garcon med självklart gillar jag alla andra hästar med!
 
I stallet kan ni se mig lite då och då, är oftast där! Bara komma fram om ni undrar något, hoppas vi ses!
 
This or that:
Hööks/Börjes
Matte/Svenska
Katt/Hund
Inte helskodda/Helskodda ridbyxor
Film/Serie
Jeans/Mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Te/Varm choklad
Busig häst/Lugn häst
Dator/Mobil
Utsläppt hår/Uppsatt hår
Sadel/Barbacka
Ponny/Häst
 
//Wilma 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0