Majken Eriksson, suppleant

Hej! 


Jag heter Majken och fyller 13 i år. Jag går på Växjö Montessoriskola i 6:an. Tillsammans med min mamma, pappa och lillasyster bor jag på söder. Jag började rida när jag var 6 år gammal så nu i höst har jag ridit i 7 år. Just nu rider jag i en mixgrupp för cristin på fredagar, då rider vi varannan vecka dressyr och varannan hoppning. Jag rider även i en hoppspecial för cristin på tisdagar. Jag är även trainee på fredagar och rider även min traineeridning varannan torsdag. Trainee har jag varit i ca 2 år tror jag. 

Ridning är det roligaste jag vet men utöver det brukar jag vara med kompisar eller sitta och göra tråkiga läxor hemma. 

Det här är mitt första år att sitta med här i Tuss-styrelsen som suppleant. Jag tror och hoppas att det kommer bli superroligt! Jag har även suttit med i Mini-tuss men jag ville ta steget vidare och sitta med i riktiga styrelsen. 

Mina favorithästar på TRS är tellus, garcon och mollgan men jag gillar såklart alla andra också! 

I stallet kan ni träffa mig lite då och då eftersom jag ofta är där! Om ni undrar något är det bara att komma fram, hopps vi ses!

This or that:
 
Hööks/ Börjes
Matte/ svenska 
Katt/ hund 
Inte helskodda/ helskodda ridbyxor
Film/ serie
Jeans/ mjukisbyxor
Hopptävling/ dressyrtävling
Te/ varm choklad
Busig häst/ lugn häst
Dator/ mobil
Utsläppt hår/ uppsatt hår
Sadel/ barbacka 
Ponny/ häst

// Majken 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0