Ebba Twisk, Ordförande

Hej! Jag heter Ebba och är 15, snart 16 år. Jag går i nian på Fagrabäckskolan och bor i Sandsbro.  2008 började jag rida på TRS, men tog ett uppehåll och har därför ridit ungefär 7 år. Just nu rider jag i en mixgrupp för Cristin på fredagar.

Utöver ridningen och stallet har jag även många andra intressen. Framförallt att rita, sjunga och läsa. Jag lyssnar på väldigt mycket musik, och min favoritartist är Adele, men jag tycker också om filmmusik. Mina favoritböcker är Divergent-trilogin, The 5th Wave-trilogin, The mortal instruments och de flesta andra trilogier ;). Filmversionerna av de böckerna är också mina favoritfilmer. . Mina favoritämnen i skolan är bild, franska, engelska och svenska. 

Jag har suttit med i TUSS styrelse sedan 2015 och ska i år fortsätta ha hand om MiniTUSS. I år är jag vara ordförande i styrelsen, vilket kommer bli superkul! Förutom mitt uppdrag i styrelsen är jag sedan 2013 trainee på onsdagar tillsammans med Ilse och Matilda. 

Innan jag blev medlem i styrelsen var jag även skötare på Tato, som är en av mina favorithästar. 

Ni kan hitta mig i stallet varje onsdag och fredag samt ibland på torsdagar. Så om ni undrar något eller vill prata så är det bara att komma fram!! 

this or that: Hööks/Börjes
Sommar/Vinter
Matte/Svenska
Katt/Hund
Inte helskodda/Helskodda ridbyxor
Film/Serie
Jeans/Mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Te/varm choklad
Busig häst/ Lugn häst
Dator/Mobil
Utsläppt hår/Uppsatt hår
Sadel/Barbacka 
Ponny/Häst






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0