Hannah Utterström, ledamot

Hej!
Jag heter Hannah och fyller 18 år detta året i september. Jag bor på Högstorp tillsammans med min familj och vår lilla katt Elsa. Jag går andra året på gymnasiet på Procivitas och går där samhällbeteende programmet. Jag kom till TRS när jag ungefär var 5 år och har ridit där sen dess, så har ridit i cirka 12 år. År 2012 började jag vara traniee och två år efter det blev jag coach och är fortfarande det på tisdagar. På måndagar rider jag min coach ridning för Amelie och har min ordinarie ridning på onsdagar för Amelie. Förutom måndagar, tisdagar och onsdagar kan det hända att jag dyker upp i stallet andra dagar. Jag har även deltagit i TRS båda tävlingsprojekt i dressyr och hoppning. I hoppningen hade jag Mallory och i dressyren hade jag Bongo. Jag kommer även i år delta i dressyren med Bongo. Förutom Bongo, så är mina favorit hästar Grady och Rotella.
 
Från och med detta året gick jag med i TUSS-styrelsen som ledamot. Jag tror det är en lörorik upplevelse och man får mer en inblick i hur det egentligen är att sitta med i en styrelse. Gillar även at hjälpa andra människor och föra vidare allt det underbara som det innebär att vara en del av hästvärlden.  
 
När jag inte är i stallet eller inte pluggar gillar jag att dansa väldigt mycket. Något jag ha haft passion för sen jag var cirka 5 år. Går tyvärr inte på dans just nu men är absolut något jag kan tänka mig börja på igen. När jag inte gör något av det gillar jag att umgås med mina kompisar och hitta på roliga saker med dem. 
 
Hoppas vi ses i stallet!
 
Några snabba:
Sommar/Vinter
Matte/Svenska
Katt/Hund
Bok/Film
Justin Bieber/ One Direction
Jeans/Mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Mjölk/Vatten
Blått/Rosa
Busig häst/ Lugn häst
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0