Ebba Twisk, ledamot

Hej! Jag heter Ebba och är 14 år. Jag bor i Sandsbro och går i åttan på Fagrabäckskolan. 2008 började jag rida på TRS, men tog sedan ett uppehåll och har alltså ridit lite längre än 5 år. Nu rider jag i en mixgrupp på fredagar som Cristin har.
 
Utöver mitt hästintresse tycker jag även väldigt mycket om att rita och sjunga. Min favoritartist är Adele, men jag lyssnar också väldigt mycket på filmmusik. Jag tycker även om att läsa och mina favoritböcker är Divergent-trilogin, The 5th Wave-trilogin och det mesta av John Green. De filmer som jag tycker om mest är Divergent och The 5th Wave. Mina favoritämnen i skolan är musik, bild, franska, engelska och svenska. 
 
Jag har suttit med i TUSS styrelse sedan ungefär ett år och ska i år fortsätta ha hand om MiniTUSS. Min roll i styrelsen är ledamot samt vice kassör. Förutom mitt uppdrag i styrelsen är jag sedan 2013 trainee på onsdagar tillsammans med Ilse och Matilda. 
 
Innan jag blev medlem i styrelsen var jag även skötare på Tato, som är en av mina favorithästar. En annan häst som jag tycker om är Milton. 
 
Ni kan hitta mig i stallet varje måndag, onsdag och fredag. Så kom gärna fram och fråga något eller prata!
 
Sommar/vinter
Matte/svenska
Katt/hund
Bok/film
Adele/Beyonce
Jeans/mjukisbyxor
Hopptävling/dressyrtävling 
Mjölk/vatten
Blått/rosa
Busig häst/lugn häst
Uteritt/dressyr
 
Visar image2.JPG
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0