Annie Steen, ordförande

Hej mitt namn är Annie och jag är 24 år gammal. Jag har bott här i Växjö sedan 2008 då jag flyttade hit från
Öland. Jag bor mitt på Teleborg tillsammans med min knäppa katt Tyra i vår mysiga etta. 
2010 var första året som jag satte min fot på TRS men det var först när jag började plugga till min Behandlingspedagogiska examen på Linnéuniversitetet som min ideella resa började. 
Jag har tidigare varit med lite överallt men idag sitter jag som ordförande för ungdomssektionen och tävlingssektionen. Via ungdomsstyrelsen är jag ockå vald som ungdomsledamot i föreningsstyrelsen. 
Jag har nyligen bytt jobb och nu ansluter jag mig till den stora skaran TRSare som jobbar på Visma SPCS. 
Nu när jag jobbar lite mer regelbundet hoppas jag kunna spendera mycket mer tid i stallet än jag kunnat det senaste året! 
Främst ser ni mig i stallet på onsdagar då jag rider för Amelie men rätt som det är dyker jag upp på andra dagar också :)
 
Några snabba:
Sommar/Vinter
Matte/Svenska
Katt/Hund
Bok/Film
Justin Bieber/ One Direction
Jeans/Mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Mjölk/Vatten
Blått/Rosa
Busig häst/ Lugn häst
 
 
 



 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0