Tuva Lindqvist, Ledamot

Hejsan :) Jag heter Tuva Lindqvist och är 14 år, Jag bor på öster och går i åttan på karl-oskarskolan. Jag började rida på TRS hösten 2010. Just nu rider jag i en mix-grupp på tisdagar för Cristin, jag är även trainee i stallet på fredagar.

Om jag inte är i stallet brukar jag vara med kompisar, läsa, eller sitta hemma och bara tar det lungt medans jag kollar på film eller serier. Mina favorit fillmer är The Maze Runner filmerna, Maze Runner böckerna är även mina favorit böcker att läsa. Jag älskar även att kolla på Disney filmer.
 
Jag har suttiit med i Tuss Styrelse sedan 2014 och tycker det är jätte kul, jag tycker om  att sitta med i Tuss Styrelse för man lär sig massa nya saker och får massa nya vänner. 
 
Några snabba:
Sommar/Vinter
Matte/Svenska
Katt/Hund 
Bok/Film 
Adele/Beyonce
Jeans/Mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Mjölk/Vatten
Blått/Rosa
Busig häst/Lugn häst
Uteritt/Dressyr
Hoppas att vi ses i stallet :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0