Frida Ohlson, ledamot

Hej!
Vad kul att du hittat hit!
Jag tänkte att jag skulle berätta lite om mig själv.
Frida Ohlson är mitt namn.
Jag är en tjej på femton år. Född i Februari.
Glad, sprallig och positiv, oftast ( ;) )
Djur är otroligt viktigt för mig, jag har en kanin ( Dvärgvädurshane i färgen Bourgogne för dig som är intresserad. ) och en hund ( Bedlingtonterriertik i färgen grå, om du nu undrar. )
Jag är ofta i stallet. Åtminstone tre gånger i veckan.
På torsdagar är jag trainee. Tillsammans med Hanna P och Hedda W.

Jag hänger gärna utomhus, på en ridtur, hundpromenad eller på en utflykt. Men inomhus är ju mysigt det med. Med en kopp te och en bok eller film.
Min favoritserie är nog Divergent-serien av Veronica Roth, och Alla John Greens böcker. Alltså, åå vad de är bra!!!

I styrelsen har jag suttit i lite mer än ett år. Jag är en av de kalasansvariga så om du vill ha ditt kalas på TRS är det mig du mejlar .
Hoppas vi ses!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0