Hanna Landhammar, Suppleant

 
Hej, jag heter Hanna Landhammar och blir 12 år 7 Juli. Jag bor i Växjö på Theleborg eller mer exakt Väderkvarnsbacken med min pappa, mamma och min bror men ska snart flytta till Vikaholm.

Jag har ridit i 3 år på måndagar en gång i veckan för Amelie.

Jag är med i TUSS-styrelse första året som suppleant. Jag ville vara med i styrelsen för att det verkade roligt och lärorikt.

Förutom att jag är med i styrelsen så är jag trainee på lördagar.

När jag inte är i stallet så är jag med kompisar, pluggar eller är iväg.
Jag gillar alla hästar, men lite extra gillar jag Lexus och Tato!

Hoppas att vi ses i stallet!!!

Några snabba:
SOMMAR/Vinter
MATTE/Svenska
Katt/HUND
BOK/FILM
ADELE/Beyonce
Jeans/MJUKISBYXOR
HOPPTÄVLING/Dressyrtävling
MJÖLK/Vatten
Blått/ROSA
BUSIG HÄST/ Lugn häst
UTERITT/Dressyr
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0