Victoria Ekh Olofsson, sekreterare

Hej! Jag heter Victoria och jag är snart 17 år och bor i Växjö. Jag går första året på det naturvetenskapliga programmet på Växjö Katedralskola. Mitt favoritämne i skolan är matte, men jag gillar även engelska.

 

Jag har ridit på TRS sedan 2008. När jag var yngre var jag skötare på Rotella och jag var även trainee i några år, men slutade med detta för ett par år sedan. Just nu rider jag en gång i veckan, på onsdagar, och det är då jag är i stallet. Min favorithäst är Lexus!

 

Jag har alltid gillat att rita och måla, och läsa och skriva. Att fota har också länge varit ett stort intresse och sedan jag började rida har jag fotat mycket häst. Jag tycker om katter väldigt mycket, och jag har en liten orange katt som heter Neptun! Tyvärr gillar han inte att vara med på bild.

 

Lyssnar på musik gör jag ungefär hela tiden, förutom när jag är i stallet. Mina favoritband är Kent, Broder Daniel, Ebba Grön och The Smiths. Min favoritartist är Morrissey <3.

 

Jag kollar på lite för många TV-serier, lite för ofta. Mina favoriter är Dexter, Desperate Housewives, Sherlock och Grey’s Anatomy. Listan kan fortsätta länge till, men dessa får räcka, haha. Annat jag gillar är Harry Potter och Batman.

 

Jag är ny i TUSS styrelse för i år och sitter som sekreterare. Jag ser fram emot att lära mig massor av nya saker! Det är även jag som har hand om skåpen uppe på loftet.

 

Ha det bra!

 


Några snabba:

Ponny/Storhäst

Hoppning/Dressyr

Valack/Sto

Arabiskt fullblod/Shettlandsponny

Paddock/Ridhus

Fanta/Cola

Pizza/Hamburgare

iPhone/Android

Justin Bieber/One Direction

Sommar/Vinter

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0