Tuva Lindqvist, Ledamot

Hejsan! Jag heter Tuva Lindqvist jag föddes 2001 så jag är 13 år. Jag går på karloskar skolan i växjö och bor på öster, jag har ridit på TRS ungefär 5 år. Jag rider på onsdagar för sofia och det är oftast då jag är i stallet men man kan se mig i stallet andra dagar också.
 
I skolan är mitt favoritämne ridprofil, det innebär att varje torsdag åker vi till stallet under skoltid.
När jag inte är i stallet så brukar jag va med kompisar, plugga, läsa och kolla på olika serier. Dom serierna jag brukar se på mest är Pretty Little Liars och Teen Wolf. Min favorit bok heter Maze Runner.
 
När jag är i stallet brukar jag va med kompisar och göra lite olika saker, jag týcker om väldigt många hästar på TRS men mina favorit hästar är Krokus och Daisy.
 
Jag har suttit men i TUSS-styrelse sedan ett år tillbaka som ledamot, mina avsvarsområden är att ha hand om godisskåpet i stallet så det är på fyllt och att det nästan alltid finns godis i stallet. 
Det jag gillar mest med att sitta med i TUSS-styrelse är att man träffar nya kompisar och att man lär sig jätte många nya saker!
 
Hoppas att vi ses i stallet :)
 
 
                                                                    Några snabba:

                                                                    Ponny/Storhäst
                                                                    Hoppning/Dressyr
                                                                        Valack/Sto
                                                           Arabiskt fullblod/Shettlandsponny
                                                                      Paddock/Ridhus
                                                                          Fanta/Cola
                                                                     Pizza/Hamburgare
                                                                        iPhone/Android
                                                                 Justin Bieber/One Direction
                                                                         Sommar/Vinter

 

 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0