Frida Ohlson- Vice kassör

Hej, 
mitt namn är Frida Ohlson och jag är född den fjärde februari 2001.
 På Thelebors RS har jag ridit i sju år. Just nu så rider jag på onsdagarna och det har jag gjort de senaste terminerna. 
Har nyligen blivit invald i Tuss styrelse för första gången, allting är alltså nytt och spännande för mig.
 
När jag inte har en häst i mitt synfält gillar jag att ägna mig åt läsning, att rita, titta på filmer och serier och att baka. Jag är väldigt släkt och familjekär, och jag älskar mina vänner som fyller en otroligt viktig del i mitt liv.
Mitt favoritämne i skolan är Svenska och tätt därefter kommer bild. Längre ner befinner sig bland annat B-språk.
Min musiksmak är blandat och svår att definiera, men Amanda Jensen och Megan Trainor är bland toppkandidaterna. 
Måste även tillägga att Solsidan är världens bästa Tv-serie. 
I kategori filmer är Divergent och The Fault in our stars de bästa. ( De vinner bland böckerna också. )
 
I stallet hittar du mig ungefär tre dagar i veckan.
Onsdagar: ridning
Torsdagar: Trainee tillsammans med Hanna och Hedda
Varrannan fredag: Traineeridning med bästa Nora.
 
Jag har varit i stallet regelbundet i runt två år. För ett år sedan blev jag skötare på Krokus, vilket jag trivdes fint med men då jag fick allt fler uppgifter i stallet och allt mindre tid bestämde jag mig för att hoppa av och låta Krokus få omtanke av någon annan. Just nu är jag alltså inte skötare på någon. 
Mina favorithästar är Rotella, Nora och Tato. 
 
Min position är Vice kassör och det är jag som har hand om nästan alla barnkalas, godisförsäljning på tävling och jag tar också hand om godisskåpet. 
Jag har som sagt precis blivit invald i styrelsen men ser fram emot att utvecklas och prova på allt det nya.
 
Mig kan du alltid fråga om vad du vill och jag är också en bra lyssnare, frågar du så lovar jag att försöka hjälpa dig.
Så det var lite om mig, nu kommer en This or That:
                                                        Ponny/Storhäst
                                                      Hoppning/Dressyr
                                                           Valack/ Sto
                                          Arabiskt fullblod/Shetlandsponny
                                                    Paddock/Ridhus
                                                        Fanta/ Cola
                                                     Hamburgare/ Pizza
                                                     Android/ iPhone
                                              Justin Bieber/One Direction
                                                     Sommar/Vinter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0