Ebba Twisk, Ledamot

Hej! Mitt namn är Ebba Twisk och jag är tretton år. Jag började rida på TRS 2008, red i två år och tog sedan ett uppehåll på ungefär ett år. Jag började sedan rida igen och har ridit sedan dess.
 
Mina största intressen förutom hästar är att sjunga och läsa. På fritiden sjunger jag i en kör, vilket jag tycker är väldigt roligt. Jag tycker också mycket om att träffa kompisar. Jag älskar böckerna i Divergent-trilogin och tycker också mycket om att lyssna på musik. Mina favoritartister är framförallt Ellie Goulding och Adele. Mina favoritämnen i skolan är Svenska och Engelska.
 
2013 blev jag skötare på Tato, som är min favorithäst. Andra hästar som jag gillar är b la. Iwan och Milton. Sedan 2013 är jag även trainee på Onsdagar, tillsammans med Matilda och Ilse.
 
Jag blev invald i TUSS-styrelse detta året. Jag sitter med som ledamot och kommer framförallt ha hand om MiniTUSS. Jag tycker att det ska bli väldigt roligt att vara med i styrelsen och hoppas att jag kommer utvecklas på många olika sätt. 
 
Jag rider min "vanliga" ridlektion på Torsdagar, men eftersom att jag är trainee också så rider jag även varannan Fredag, då jag ska ha Milton.
 
Jag är i stallet vissa måndagar, på onsdagar, torsdagar, varannan fredag och ibland på helgen. Så om det är någonting som du undrar så kan du hitta mig de här dagarna. Kom gärna fram och fråga något eller bara prata.
 
This or that:
Ponny/storhäst
Hoppning/dressyr
Valack/sto
Arabiskt fullblod/shetlandsponny  
Paddock/ridhus
Fanta/cola
Pizza/hamburgare 
iPhone/android
Justin Bieber/One Direction
Sommar/vinter






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0