Annie Steen, ordförande

Hej! Mitt namn är Annie och jag är 23 år gammal. Jag kom till Växjö från Öland 2008, och efter en herrans massa flytter, närmare bestämt 6 (!), så har jag nu sedan en månad tillbaka bosatt mig på Teleborg där jag planerar att stanna!
Jag började rida på TRS 2010 och när jag sedan 2011 började studera på universitet började jag också min resa som ideell på TRS. När jag tänker tillbaka känns det som jag varit med ungefär överallt och hjälp till, coach, vikarie, stallstjänst, blivit väckt för att jaga lösa hästar, åkt till veterinären, tävlingar, kurser ja lite allt möjligt helt enkelt! Numera fokuserar jag främst på ungdomssektionen, där jag från och med 2015 sitter med som ordförande samt ungdomsledarmot i stora styrelsen. 
Förutom ordförandeskapet håller jag även koll på våra sociala medier, vårat godisskåp och ska dessutom försöka få igång vårt projekt mellis! Sen är jag väl egentligen delaktig i det mesta, men det är helt enkelt sådan jag är, jag tycker det är grymt kul att vara insatt och se om man kan vara med och bidra! Jag tror stenhårt på att en positiv inställning tar en framåt i livet! 
 
Att sitta med i en styrelse må låta tråkigt men något om jag verkligen fått lära mig under mina år i styrelsen är att det är precis tvärt om. Inte nog med alla roliga saker vi hittar på man blir helt enkelt som en stor familj! 
 
Och vad gör jag när jag inte hänger på TRS? Hänger i systerstallet Thelenäs såklart! Mjo hästar är väl en stor del av min vardag kan man lugnt säga! På Thelenäs står min foderhäst Develino som nu efter årsskiftet räknas som tre år. Han är under inridning, men vi har hunnit med skritt, trav och galopp uppsuttet innan vintervilan. Och nu i dagarna börjar igångsättningen igen! Då börjar också allvaret inför treårstestet som är i maj där han ska visas! Ska bli riktigt skoj! 
Men jag har faktiskt en del av mitt liv som inte är hästrelaterat- jobbet! Jag jobbar på Rusta uppe på samarkand och har gjort sedan jag tog min fil.kand examen i behandlingspedagogik i sommras. Jag trivs bra även om det är tungt och slitigt så är det framförallt kul och varierande! 
Mig ser ni oftast på måndagar eller fredagar i stallet, och tveka inte att hojta till och säga hej! 
 
 
Några snabba:

Ponny/Storhäst
Hoppning/Dressyr
Valack/Sto
Arabiskt fullblod/Shettlandsponny
Paddock/Ridhus
Fanta/Cola
Pizza/Hamburgare
iPhone/Android
Justin Bieber/OneDirection
Sommar/Vinter

jag var inte så bra på detta haha

 

 
 
 
 
 

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0