Styrelsen

Isabella klar
Mitt namn är Isabella Ljung och jag föddes för 16 år sedan. Så länge jag kan minnas har jag tyckt om hästar och när jag var åtta år fick jag äntligen börja rida på TRS, sedan dess har jag varit helt fast. 2011 blev jag invald i TUSS styrelse och nu sitter jag som ordförande. Jag är även ungdomsrepresentant i TRS styrelse samt ledamot i Smålands DUS (Distriktets Ungdomssektion). Om jag får välja hoppar jag helst och Shandy är definitivt min favorithäst!

Mejladress: [email protected]
Telefon: 070 217 27 47 

Matilda klar
Jag heter Matilda Tägt och är snart 16 år. Jag började rida på TRS år 2006, efter att jag varit med på en prova-på ridning. Sedan 2011 har jag suttit med i TUSS styrelse och är numera sekreterare. Mina favorithästar på ridskolan är Garcon och Bongo. Hoppas vi ses i stallet!

Olivia klar
Jag heter Olivia Sjögren och är 16 år! Jag har ridit på TRS sedan 2005 och har suttit med i TUSS sedan 2008, just nu sitter jag som kassör. Jag sitter även med i DUS (Småland Distriktets Ungdomssektion) som ledamot sedan 2013. Jag har två egna hästar och min favorithäst på ridskolan är Rotella.
Annie klar

Mitt namn är Annie Steen, jag är 22 år och har ridit på TRS sedan 2010, dessförinnan har jag hängt i diverse olika stall så länge jag kan minnas. Min absoluta favorithäst är Lexus Hästak. Jag sitter med som vice ordförande och har suttit med i styrelsen sedan februari 2013.

Hanna klar
Jag heter Hanna Petersson och jag är 16 år. I TUSS-styrelse sitter jag med som ledamot. Jag har ridit på TRS sedan 2005, vilket blir hela 9 år! På ridskolan har jag många favorithästar, men om jag måste välja så skulle jag säga Tato, Krokus och Grady.

Joss klar
Jag heter Josefin och är 16 år. Har ridit i ungefär sju år och min favorithäst är Lexus. Jag kom med i TUSS-styrelse i år och sitter som vice kassör.

Hannah klar
Mitt namn är Hannah Andersson och jag är 13 år gammal. Jag sitter med i Tuss styrelse som ledamot sen i vintras. Jag rider här på TRS en gång i veckan, och det har jag gjort i snart fem år. Min favorithäst är utan tvekan Garcon!

Tuva klar
Jag heter Tuva Lindqvist och är 12 år. Jag har ridit på trs i ungefär 4 år, i styrelsen sitter med som ledamot. Den hästen jag mest tycker om på trs är Nikita men tycker om många fler med.

Ella klar
Jag heter Ella Lönn och är 15 år. Jag har ridit på TRS sedan 2006 och hästar har alltid varit mitt största intresse. Jag sitter med i TUSS styrelse som ledamot och har gjort det sedan i januari i år, jag är även ansvarig för MiniTUSS. Mina favorithästar bland ridskolehästarna är Markolio och Fab.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0