Tuva Lindqvist, Ledamot

Hejsan! Jag heter Tuva och är 15 år. Jag går i nian och sista året på Thorén Framtid i växjö och engelska är mitt favorit ämne. Jag bor i växjö både på Norr med min mamma och min söta svart vita katt, sen bor jag Vikaholm med min pappa. Jag har även fyra äldre syskon.

Jag började rida på TRS hösten 2010 men slutade 2016 då jag skaffade en hyr-häst som heter Bobbie, Jag har han på TRS så även om jag inte rider lektioner där så är jag där ändå. Bobbie är en söt bussig ponny som älskar att springa fort och hoppa. Han är såklart min favorit häst men när jag red lektion på TRS var Mallory och Tellus mina favorit hästar.

Jag har suttit med i TUSS-Styrelse sedan 2014 och tycker fortfarande att det är lika kul för man får massa ny kunskap och en massa nya kompisar.

När jag inte är i stallet som jag nästan alltid är så gillar jag att umgås med kompisar och bara ta det lungt hemma. När jag är hemma älskar jag att kolla på serie och just nu kollar jag på massa olika serie men just nu är mina favorit serie The Walking Dead och Glee. Jag gillar också att läsa, mina favorit böcker är Maze Runner serien, Maze Runner filmerna är även mina favorit filmer. Just nu läser jag alla Harry Potter böcker som jag även älskar att läsa.

Ni kan se mig i stallet varje Måndag-Söndag efter som jag måste ta han om min häst, jag åker oftast till stallet på eftermiddagarna efter skolan, så var inte rädda att komma fram och fråga mig saker om ni vill något :)
Hoppas vi ses!

This or That:
Hööks/Börjes
Sommar/Vinter
Matte/Svenska
Katt/Hund
Inte helskodda/Helskodda ridbyxor
Film/Serie
Jeans/Mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Te/varm choklad
Busig häst/ Lugn häst
Dator/Mobil
Utsläppt hår/Uppsatt hår
Sadel/Barbacka
Ponny/Häst

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0