Olivia Rosdahl, suppleant

Hej jag heter Olivia och är tolv år. Det här är mitt första år i styrelse och då är jag en av suppleanterna. 




Jag har ridit på trs sen jag var 6 år. Min favorithäst är Figaro. Jag rider och kör för Cristin på tisdagar och torsdagar. Jag gillar alla grenar inom ridsporten men den gren som lockar lite extra är ett dressyrpass, barbacka. Jag är trainee på lördagar, vilket jag tycker är både kul och intressant. 




Matlagning och bakning är också ett stort intresse även om hästarna har en lite större plats i mitt hjärta. Jag bor i Sandsbro tillsammans med min mamma, pappa, lillebror och kanin. Jag går i 6:an på Sandsbro skola och till hösten är det dags för NOT på Teknikum.




Hoppas vi ses i stallet/ Olivia






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0