Ilse Twisk, sekreterare

Hej! Jag heter Ilse och är 15 år. Jag går sista året på fagrabäckskolan och bor i Sandsbro. Jag började rida när jag var åtta, och har sedan dess varit fast. Nu rider jag för Cristin på fredagarna, i en mixgrupp. 

Förutom stallet älskar jag musik och håller på mycket med det på fritiden. Jag gillar att spela gitarr och sjunger i kör sedan flera år tillbaka. När jag har tid läser jag också gärna. Ämnena som jag gillar mest i skolan är musik och so-ämnena. Mina favoritböcker är Divergent-trilogin, Legend-trilogin och The 5th wave-trilogin. Mina favoritfilmer är kanske inte helt oväntat Divergent och The 5th wave. 

Tidigare har jag varit skötare på Bongo och Alva. Bongo var min sköthäst i ett år och Alva i några månader. Hösten 2013 blev jag också trainee, och just nu är jag trainee på onsdagarna tillsammans med Ebba och Matilda. 

Jag har haft många olika favorithästar under mina sex år på TRS, men just nu tycker jag mest om Garcon, Bongo och Eskola. 

Sedan två år tillbaka har jag suttit med i TUSS styrelse, och det har varit väldigt roligt och lärorikt. Förra året satt jag, precis som i år, med som sekreterare och året innan det som ledamot. Innan det satt jag med i MiniTUSS, vilket förberedde mig väldigt bra för att sedan sitta med i TUSS.

Ni hittar mig i stallet varje onsdag, torsdag och fredag, så om ni undrar eller behöver hjälp med något så är det bara att säga till! 

Hööks/Börjes
Sommar/Vinter
Matte/Svenska
Katt/Hund
Inte helskodda/Helskodda ridbyxor
Film/Serie
Jeans/Mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Te/varm choklad
Busig häst/ Lugn häst
Dator/Mobil
Utsläppt hår/Uppsatt hår
Sadel/Barbacka 
Ponny/Häst

Vi ses i stallet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0