Hanna Landhammar, Ledamot

Hej!!
Jag heter Hanna Landhammar och fyller 13 år i Juli. Jag bor i ett litet hus på Vikaholm, en bit bort från stallet. Där bor jag med min mamma, pappa och min äldre bror. Jag går i årskurs 6 på Ljungfälleskolan. När jag inte är i stallet så är jag med kompisar, chillar eller är iväg.

Jag har ridit på TRS i snart 4 år och nu rider jag på Tisdagar för Cristin. Jag har även traineeridningar på torsdagar för Cristin.
Förutom att jag sitter med i styrelsen så är jag trainee på måndagar och har varit det i 1,5 år nu.

Det här är mitt andra år i styrelsen och i år sitter jag med som ledamot. Förra året satt jag som suppleant. Jag tycker att det är roligt och lärorikt att sitta med i styrelsen. I år har jag ansvar för: Luciashowen, Barnkalas och sociala medier (med några andra såklart)

Mina favorithästar på TRS är Lexus och Tato, men jag gillar alla hästarna såklart.

This or That:

HÖÖKS/Börjes
SOMMAR/vinter
MATTE/svenska
katt/HUND
inte helskodda/HELSKODDA RIDBYXOR
FILM/SERIE
jeans/MJUKISBYXOR
HOPPTÄVLING/dressyrtävling
TE/VARM CHOKLAD
BUSIG HÄST/lugn häst
dator/MOBIL
UTSLÄPPT HÅR/långt hår
sadel/BARBACKA
PONNY/HÄST

Hoppas att vi ses i stallet och om du ser mig så kom gärna fram och säg hej!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0