Ilse Twisk, sekreterare

Hej! Jag heter Ilse och är 14 år. Jag går i åttan på fagrabäckskolan och bor i Sandsbro. När jag var åtta år började jag rida, så nu har jag ridit lite längre än sex år. Jag rider för Cristin på fredagarna, i en mixgrupp. 

Förutom stallet så håller jag också på mycket med musik på fritiden. Jag tycker om att spela gitarr och jag går även på kör. Jag läser också mycket. Ämnena som jag gillar mest i skolan är hemkunskap och musik. Mina favoritböcker är Divergent-triologin, Legend-triologin och The 5th wave-triologin. Mina favoritfilmer är kanske inte helt oväntat Divergent och The 5th wave. 

Tidigare har jag också varit skötare på Bongo och Alva. Bongo var min sköthäst i ett år och Alva i några månader. Hösten 2013 blev jag också trainee, och nu är jag trainee på onsdagarna tillsammans med Ebba och Matilda. 

Jag har haft många olika favorithästar under mina sex år på TRS, men just nu tycker jag mest om Bongo, Cinzano och Garcon. 

Sedan ett år tillbaka har jag suttit med i TUSS styrelse, och det har varit väldigt roligt och lärorikt. Innan det satt jag med i MiniTUSS. Förra året satt jag med i TUSS styrelse som ledamot, men i år sitter jag som sekreterare vilket ska bli väldigt kul. 

Ni hittar mig i stallet varje måndag, onsdag och fredag, så om ni undrar eller behöver hjälp med något så är det bara att säga till! 

Sommar/vinter
Matte/svenska
Katt/hund
Bok/film
Adele/Beyonce
Jeans/mjukisbyxor
Hopptävling/dressyrtävling 
Mjölk/vatten
Blått/rosa
Busig häst/lugn häst
Uteritt/dressyr

Vi ses i stallet!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0