Hedda Warodell, ledamot

Hej! Mitt namn är Hedda Warodell och jag är 14 år, jag bor i Växjö på Teleborg. Jag går på Teleborg centrum skola, i årskurs 8! Jag rider på trs och har gjort det i snart 3 år, men lärt mig väldigt mycket under den tiden. Just nu rider jag för Amelie på måndagar, men är också Trainee på torsdagar!
 
Den tiden jag inte är i stallet dansar jag och umgås mycket med vänner! Jag dansar just nu Lyrical/Contemporary på Move it, som ligger i stan och jag tycker det är väldigt roligt. Jag gillar att läsa och titta på serier! Min favorit bok är Maze Runner och min favorit serie är Modern Family.
 
Mina favorit hästar i stallet varierar väldigt mycket, men just nu skulle jag säga att det är Milton och Lee jag tycker bäst om!
 
Detta är min första gång jag sitter med i Tuss, jag hoppas på att jag kommer få lära mig mycket nytt. Anledningen till att jag ville gå med i Tuss är att jag tycker det verkar kul att få bli lite mer insatt i stallet och få påverka lite!
 
Jag är nästan alltid i stallet på måndagar och torsdagar, men ibland blir det andra dagar också. Om du ser mig i stallet får du gärna komma fram och hälsa!
 
Några snabba frågor:
Sommar/Vinter
Matte/Svenska
Katt/Hund
Bok/Film
Adele/Beyonce
Jeans/mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Mjölk/Vatten
Blått/Rosa
Busighäst/Lugnhäst
Uteritt/Dressyr
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0