Hannah Andersson, Ledamot

Hej!
 
 
Mitttt namn är Hannah och jag är 14 år gammal, fyller 15 till hösten. Jag bor på Norr och går i åttan på Fagrabäckskolan där jag trivs jättebra! Jag har ridit i ungefär 5-6 år, hela tiden har jag ridit på TRS.  Just nu rider jag på torsdagar för Sofia! I Tuss-styrelsen har jag nu suttit i 1 år, vilket har varit superroligt och väldigt lärorikt! 

Min favorithäst i stallet är utan tvekan Garcon! Under några års tid var jag skötare på honom, men tiden räckte inte till så nu har han istället två andra jätteduktiga skötare! Andra hästar jag tycker om är Daisy, Cinzano och Rotella! 

Förutom hästar, så gillar jag att lyssna på musik, umgås med mina vänner, skräpmat, morgonduschar och 
sommaren! Min favoritbok är I taket lyser stjärnorna, dock kan jag inte välja någon favoritfilm, det är alldeles för svårt! Roligaste ämnen i skolan är nog bild och engelska. 
 
Ponny/Storhäst 
Hoppning/Dressyr
Valack/Sto
Arabiskt fullblod/Shetlandsponny
Paddock/Ridhus
Fanta/Cola
Pizza/Hamburgare
iphone/Android
Justin Bieber/One Direction
Sommar/Vinter
 


Vi ses i stallet! 
/Hannah 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0