Hannah Utterström - Ledamot

Hej!
Mitt namn är Hannah och jag är född 1998, alltså fyller jag 19 år i september det här året. Jag bor på Högstorp tillsammans med min familj och vår lilla katt Elsa. Jag går sista året på Procivitas gymnasiet och går samhällbeteende programmet. Jag kom till TRS när jag ungefär var 5 år och har ridit här sen 2016, så har ridit i cirka 13 år. År 2012 började jag vara traniee och två år efter det blev jag coach fram till 2016 då jag valde att sluta för att hinna med min halvfoderhäst Hally Dream, även kallad Halle. Han är ett svenskt halvblod på 15 år, valack och 161 cm i mankhöjd. Honom tar jag hand om och rider cirka 3-4 dagar i veckan. Vi försöker också träna en del för att utvecklas tillsammans mot våra mål. I och med Halle, befinner jag mig inte lika mycket i Theleborgsstallet som innan, men tveka inte att säga hej eller fråga mig om ni undrar något om ni ser mig när jag väl är där!
 
När jag red ridlektioner på TRS deltog jag även i TRS tävlingsprojekt 2015 och 2016 i dressyr och hoppning. I hoppningen hade jag Mallory och i dressyren hade jag Bongo. År 2016 hade jag även då Bongo i dressyren. Har ingen direkt favorithäst på TRS men Mallory har alltid legat varmt om hjärtat och gör det fortfarande, även Bongo är nog en liten extra favorit. 
 
Från och med förra året gick jag med i TUSS-styrelsen som ledamot, så det här är alltså mitt andra år som ledamot i styrelsen. Det är en lörorik upplevelse där man får en inblick i hur det egentligen är att sitta med i en styrelse och en möjlighet till att engagera sig i sin klubb. Gillar även att hjälpa andra människor och föra vidare allt det underbara som det innebär att vara en del av hästvärlden.  
 
När jag inte är i stallet eller inte pluggar gillar jag att dansa väldigt mycket. Något jag ha haft passion för sen jag var cirka 5 år. Går tyvärr inte på dans just nu då tiden inte räcker till, men är absolut något jag kan tänka mig börja på igen. När jag höll på med dansen var det jazz, boogie woogie och bugg som jag sysslade med. När jag inte gör något av det gillar jag att umgås med mina kompisar och hitta på roliga saker med dem eller spendera tid med familjen.
 
Några snabba:
Hööks/Börjes
Sommar/Vinter
Matte/Svenska
Katt/Hund
Helskodda ridbyxor/Inte helskodda
Film/Serie
Jeans/Mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Te/Varm choklad
Busig häst/ Lugn häst
Dator/Mobil
Utsläppt hår/Uppsatt hår
Sadel/Barbacka 
Ponny/Häst
 
Hoppas vi ses i stallet!
/Hannah U



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0