Wilma Utterström, ledamot

 
 
 
 
 

Hej!
Jag heter Wilma Utterström och fyller 13 år i år. Jag bor på Högstorp med min syster, bror, mamma, pappa och min lilla katt. Jag går på Thoren framtid i 6:an. Via skolan har jag ett sammarbete med trs då jag är i stallet varje torsdag morgon. Jag började rida på TRS när jag var i 5-6 åldern, och har nu alltså ridit i ca 6 år. 

För något år sedan började jag vara traine. Jag började då att vara det på tisdagar och är fortfarande, de är jag tillsammans med Hannah och Mie. Nu i år gick jag med i TUSS - styrelsen, vilket jag tycker är väldigt skoj! Jag sitter med som ledamot. De som jag ser fram emot mest med detta året är nog all gemenskap. Även att lära mig nya saker. Just nu rider jag på fredagar för Amelie. Varannan måndag rider jag även min traineridning och sedan rider jag även vissa torsdagar på morgonen via profilen med skolan. När jag inte är i stallet, vilket jag oftast är, är jag hemma och pluggar eller är med kompisar.

På TRS brukar jag tävla mycket, blandande vara med på klubbtävlingar. Jag var även med i ridskolecuppen som va för någon vecka sedan och i år ska jag vara med i tävlingsprojektet. Lokal ponnydressyr. Vilket jag tycker ska bli superkul! Alla hästar i stallet gillar jag väldigt mycket, men några extra favoriter skulle nog vara Amira, Katinka och Garcon.

Hoppas att vi syns i stallet!

Några snabba:
Sommar/Vinter
Matte/Svenska
Katt/Hund
Bok/Film
Adele/Beyonce
Jeans/Mjukisbyxor
Hopptävling/Dressyrtävling
Mjölk/Vatten
Blått/Rosa
Busig häst/ Lugn häst
Uteritt/Dressyr

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0